Steeds meer mensen ervaren hoe prettig het is om te bankieren bij de bank in de buurt. Zij weten dat zij altijd even langs kunnen komen op kantoor voor een vraag, een persoonlijk advies of hulp bij hun bankzaken. En dat is wat klanten waarderen. RegioBank is zelfs verkozen tot de meest klantgerichte bank van Nederland.
Mede door de persoonlijke service van Assurantiekantoor Wormgoor en Hypotheekdesk Neede heeft RegioBank de Customer Centric DNA Award 2016 gewonnen. Het is de grootste publieksprijs voor klantgericht ondernemen in Nederland. Naar aanleiding van een onderzoek onder ruim 12.000 Nederlanders is RegioBank verkozen tot de meest klantgerichte bank van Nederland.

Jochem Odink en Chantal Rougoor (Assurantiekantoor Wormgoor)
Kom bankieren bij de meest klantgerichte bank
RegioBank vindt het belangrijk dat de klant altijd grip heeft op zijn geldzaken. De adviseurs bij Assurantiekantoor Wormgoor en HypotheekDesk Neede helpen je hier graag mee. Wij nemen de tijd voor onze klanten. Wij zijn de bank in de buurt die onze klanten kennen en hen helpen met al hun geldzaken. Wel zo vertrouwd!
Voor informatie kun je contact opnemen met:
Assurantiekantoor Wormgoor
Grotestraat 32
7151BD EIBERGEN
Tel: 0545-475075
HypotheekDesk Neede
Borculoseweg 1
7161GP NEEDE
Tel: 0545-820998